Friday, November 2, 2012

JTMK Dinner :D

Hohoi , Assalamualaikum dan salam sejahtera , dah lama tak update blog , dah berhabuk dah , haha , maklumlah , student kan , busy memanjang , assignment sana sini , presentation , dah la susah nak jumpa internet . huh ! sedih kot , hehe . okay , nak cerita sebenarnya , pada 1 November 2012 , hehe Jabatan Teknologi Maklumat dan Komunikasi Politeknik Ungku Omar telah mengadakan Dinner *jabatan aku tu* di Dewan Jubli Perak .  hehe .. ramai , semua budak JTMK *singkatan jabatan* . awesome gila , so , disebabkan ni blog aku , aku nak share gambar aku je .


ni lah aku *baju purple*  dah betambah berisi *bukan gemuk ye* haha , tak dapat terima kenyataan do !
haha .. disebabkan ramai sangat yang bergambar luar dewan , kitorang pun join the club bergambar sekali :D

ada macam macam acara , tapi takde gambar , cerita je lah termampu kan , first masuk tu duduk , then baca doa semua , ada penyampaian hadiah semua , and so on , then ada nyanyi-nyanyi sikit , then teater , then makan makan , then nyanyi lagi , dan habis *cerita aku bapak bosan do* haha , sorry la , tak reti bercerita , nah , ni gambar kitorang dalam dinner tu , he .
muka posing neutral :D

muka posing over :D

btw, enjoy jugak la Dinner tu , makin nak final makin banyak aktiviti tapi takpe , fighting ikram ! , he , lepas ni nak cerita pasal dinner polibriged pulak , tunggu ye , he :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

tngglkn link anda untuk di follow ;) .