Sunday, November 11, 2012

Am I Strong Enough ?


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :) , aku rasa macam takde mood , so that why aku update blog ni . Kadang-kadang kan aku tiba tiba rasa down , macam sekarang lah , tak tau kenapa , maybe banyak sangat fikir kot , fikir orang tu , fikir orang ni , masalah tu , masalah ni ! huh ! makin nak final makin banyak fikiran aku merayau ~

Huh ! Ikram ! Fighting ! tewaskan masalah ! kuatkan hati kau ! jangan peduli apa orang kata , apa orang nak buat , yang penting kau tak buat benda salah kan ! huh ! okay , korang semua yang bermasalah tu ! join aku ! Fighting ! kalahkan masalah ! kurangkan stress ! kesian kat otak kita tertekan . haha :)

*aku pun tak tau apa aku merepek. haha . thanks sudi baca* :D


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

tngglkn link anda untuk di follow ;) .