Saturday, March 3, 2012

memori .



tibe tibe teringat pulak memori waktu sekolah dulu , hehe , ceh macam dah lame , padahal baru berape bulan habis sekolah . straight to the point la , mase tu aku tengah amik ujian .. biase la beg kat belakang kan , mane bole bawak beg , semua aku tinggal dalam beg .*beg aku macam loker kedua .. semua ade ..minyak wangi , surat , sampah pun ade , haha ,.

aku duduk belakang sekali dalam kelas mase ujian tu , cikgu yang jage kelas tu ronda ronda lah kan , beg aku pulak memang lah macam goodie beg je *nak periksa standard la ,. jeng jeng .. cikgu tu dah mula usha pelik dah ,aku lagi lah pucat ,. tetiba dia check , omg ... dalam hati *kantoi le aku .. memang ! kantoi pun .. abes paper tu .. cikgu tu panggil ,. cikgu tu kenal aku , sebab dia cikgu pengawas .. aku dengan muka sedih pergi la , then dia selongkar depan aku .. keluarlah .. surat adik angkat , minyak wangi , fon dan ape ntah .. lupe ..

lepas je semua paper hari tu , ape lagi , mula lah aku mencanang cerita , hihi .. lame ohh rampas , last year waktu form four blah baru dapat .. btw , pengalaman memberi pengajaran , *cheewah , lepas kena rampas aku bawak fon laen , haha .. :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

tngglkn link anda untuk di follow ;) .