Wednesday, February 29, 2012

judge ?

kadang-kadangkan , bengang jugak ohh , orang suka nak judge kita tanpa mengenali kita .. memanglah , tengok orang kita boleh agak diorang macamane , but , tak payahlah sampai nak menghina .. berpada-padalah , kita pun tak sempurna kan ? kalau bagus sangat takpelah , muka pun pecah rumah , gigi pun berterabur .. nak judge orang , tolonglah .. aku mengakulah , aku pun suka judge orang .. tapi lame lame aku sedar .. kemana sangat je , aku judge dia tanpa mengenali dia kiranya aku judge Allah la yang mencipta dia .. so .. stop lah ye .. nobody perfect .. nak mengata pun berpada pada lah , selalu ingat setiap apa yang kita lakukan kita diperhatikan ..


renung renungkan lah ye korang :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

tngglkn link anda untuk di follow ;) .