Saturday, March 24, 2012

Terima Kasih Allah :D

Assalamualaikum semua bllogwalker sekalian , seperti yang selalu stalker aku , mesti tau aku spm tahun lepas , so , aku nak berkongsi pengalaman lah kan , excited kan ..

cerita dia macam nie , aku sengaja bangun lewat pagi tu sebab terlalu takut , so bila sampai tak lah takut sangat sebab lama lagi .. haha ..pukul sepuluh baru lah pergi , haha .. padahal kena sampai pukol sembilan . haha ..

jeng jeng jeng .. pukol 11.oo dah .. haha .. singgah bank kejap , pukol 11.3o baru sampai , tu pun tak keluar lagi ! hehe .. tetiba aku nampak list hutang buku teks "oh my gucci" , 43.50 . semput .. naseb aku ade duit dan mak aku pun ade duit ..haha :D

kemudian , jeng jeng jeng .. cikgu sampai ! haha .. jantung aku mula bergerak pantas macam F1 , haha .. aku relaks la dulu bagi yang excited kan ! lepas tu guru kelas kate "ikram , awak pulak !"


dup dap dup dap *bunyi jangtung mengepam darah !.. aku duduk ! oh ! ada hutang lagi rupanye .. haha *malu aku .. hutang Pusat Sumber rm20 , seperti yang korang tahu aku ni takde duit sangat , so pergilah jumpa mak aku ! hehe .. lepas tu ada orang potong ! naseb lah membe kalau tak !

*kemuncak .. penolong kanan kata "guru guru sila berhenti .." tak layan ~ bila guru penolong kanan pentadbiran kata baru semua berhenti ..

cikgu tu pun panggil la nama sorang sorang .. aku yang memang lansung tak tahu ni saje lah main main suruh membe membe aku diam kononnya name aku nak kena sebut ! tet ... "muhammad ikram b. che adnan " .. terkesima aku .. tak sangka ohh ..

turun dari pentas aku menangis kat mak aku , terharu beb ! ingat aku tak dapat , rupanya memang betul orang kata , rezeki tak berbau ! aku sangat bersyukur ..

TERIMA KASIH ALLAH :D

aku yang comel baju coklat tu :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

tngglkn link anda untuk di follow ;) .