Monday, February 27, 2012

nak cerita ..



first day
uhh , baru balik dari kampung .. semalam .. sekejap je .. tak berkesempatan nak online kat sane .. name pun kampung kan .. hehe .. broadband pun tak dapat connect . kitorang gerak malam .. sampai pun agak kol 4.30 am .. perlis kan .. jauh uhh .. dah naik mentari baru lah tuan rumah perasan ketibaan kitorang .. hehe .. punyelah tak nak kaco orang tido .. tido dalam kereta je la .. hihi ..back to the main reason .. setibanya di rumah si pengantin merangkap sepupu lelaki aku .. after makan semua .. masuk la rumah .. then , sepupu aku yang lain mula lah nampak aku yang dah semakin debab nie .. hehe .. semuanya tesengih sengih sambil memuji kedebapan aku .. haha .. *malu aku .. btw memang seronok tengok kenduri kawen .. hehe .. *rase macam ta sabar .. tapi aku takde calon lagi la .. hehe .. setelah beberapa ketika kat situ sampai khemah di kemas .. kitorang pun blah la .. then pergi ke kedai sepupu jugak la kirenye .. dah kawen lame .. tp kitorang baru jumpe isterinya first time kat kenduri tadi .. so mesra alam orangnya .. I LIKE .. hehe .. masakan diorang pun tip top .. lazat sungguh .. tapi aku dah kenyang makan kenduri tadi .. sepenuh kudrat aku try makan .. dah makan dengan rakusnya mulalah kitaorang nak menbelahkan diri ke tempat lain pulak .. hehe .. ke rumah abang bapak aku .. hehe .. blah ... blah .. blah .. sampai dah .. hehe .. aku nie agak popular jugak lah dikalangan saudara kat pelis nie .. maklumlah .. mulut laser .. haha .. dah bersembang sembang datang sepupu aku dengan anaknya yang comel + montok + tembam .. excited .. aku dukung dia bawak pergi kat langsir .. boleh pulak main cak cak.. ahh .. sangat comel .. malam makin malap .. kitorang tido situ je ..

Second Day
argh .. aku bangun .. seronok pulak mimpi shila amzah dengan kawan kawan lama .. rindu rasa hatiku ini .. *chewah .. hari ni kita orang akan ke Padang Besar .. yay !. shopping time .. pagi tu aku tolong bapa saudara aku kait pelam .. uhh seronok merasa jd orang kampung nie.. hehe .. dah siap segala galanya .. kitaorang pun bertolak bersama sepupu bapak aku cik ton .. hehe .. seronok sangat shopping .. aku yang memang boros nie beli baju sikit je .. sepuloh helai je .. hurm .*nak menunjuk lettew aku .. hehe .. aku adelah jugak beli cendermata , tapi tak tau nak bagi siapa .. bagilah diri sendiri .. sebab aku sangat sayang diri aku .. hehe .. then after beberapa jam sampai hitam aku .. blah la .. hantar cik ton .. kitaorang lepak jap kat rumah kakak bapak aku sebelah rumah kakak cik ton td ..then balik la kerumah :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

tngglkn link anda untuk di follow ;) .