Saturday, June 11, 2011

SchooL Open ~

oh . oh . Sekolah dah nak bukak balik .. nie yang nak mule risau nie .. dah la lepas periksa lak tu cuti . bukak sekolah mesti cikgu tanda kertas sambil mengumpul kemarahannya . nie yang nak takut nie kalau dapat

A+ tak pe . cikgu mesti tersenyum gembira sambil berkata "cube tengok ikram . pelajar cemerlang " .. by the way . aku pon belajar last minute and tak masuk pon . ngee ~ . nampak sangat aku bukan pelajar yang cemerlang kan :( . malu plak . he ~ . tapi aku rase aku tak dapa t . aku mungkin akan dapat nieyh kowt :(
Last minute ean . so dari sekarang Aku kena push diri aku untuk belajar bersungguh2 agar aku takkan dapat result yang menangiskan ibu bapa .biarpun jadi macam nieyh
No other main2 lagi ! serius . ini masa untuk berperang ikram . he ~
harap korang pun berazam macam nieyh ! GuDLuck sume calon SPM :)
Baru pertengahan tahun . Masih sempat !
Chayok2 :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

tngglkn link anda untuk di follow ;) .