Sunday, May 6, 2012

kecewa



Assalamualaikum semua , and hei , hari ni ikram agak dissapointed lah ! sebab apa ? sebab tak dapat buat kek red velvet lah ! semalam dah google banyak banyak resepi dah ! ceritanya bermula pagi tadi , bangun lambat , tengok tengok ! ayah dah keluar ! memang , memang , tak tau nak kata apa kan ! orang dah bagi tahu dah nak pergi pasar , boleh pulak dia keluar sorang sorang kan , dah tu dia balik dia buat selamba macam aku tak ajak , bukan nak ajak ke lepas dia balik tu , memang terbakar sangat , tapi apa boleh buat kan ,aku hanya mampu bersabar , ye lah , kita mana boleh tinggi kan suara kat ibubapa kan , kalau tak derhaka namanya , aku tak nak lah sebab kek red velvet yang memang nak sangat buat tu jadi anak derhaka , benda kecik je kan , tapi aku yakin , mesti ada hikmah tak dapat nak buat hari ni kan , kalau ada rezeki dapat lah buat , Insya-Allah . moral of the story jangan kita derhaka kat ibubapa kita sebab perkara kecik , ia merugikan:)


*aku akan buat someday*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

tngglkn link anda untuk di follow ;) .