Monday, April 30, 2012

frust :'(


okayh semua yang jalan jalan sini ! ikram nak cakap yang sangat sangat sangat sangat frust ! mula mula macam ni cerita dia . member aku text cakap dia dapat . then , aku suruh lah dia check kan aku pulak ! kring *bukan bunyi sebenar* aku pun angkat call dia call aku cakap tak dapat .. aku memang tak percaya lah kan ! maklumlah keputusan aku kan boleh la kan bagus ! aku pun check ! 
kan , nampak tak , kecewa sangat sangat sangat ! kenapa ! kenapa ! *baca penuh perasaan ye* . mungkin belum sampai rezeki kan ! so , think positive ikram ,mungkin rayuan ke baru dapat ke , maybe kulinari lagi bagus untuk kau ke ,hihi , so ,setiap yang terjadi tu semua kehendak Allah kan ! kita hanya mampu berdoa dan berusaha je , tapi , Allah tu lebih tahu apa yang terbaik untuk kita .


so kepada yang tak dapat tu , bersangka baik lah dengan Allah , Insya-Allah ada yang terbaik untuk korang , kepada yang belum check lagi , nah , check kat sini . good luck okayh , *tak sabar tunggu UPU keluar* .  

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

tngglkn link anda untuk di follow ;) .