Monday, August 29, 2011

dah nak raya

haha ! esok raye , haha ! excited plak aku ! , haha . ok lah , sebenarnye hari nie aku nak mempamerkan baju2 raya aku ! xbanyak pown baju melayu sepasang , and t-shirt ade 6 , haha ! ok arr !seluar xbeli ! aku suke btol raye , offer ! ,sale ! , semua bwat aku jd rambang mate . haha :D. macam aku kate td , nk show off bju raye . haha.

nie baju melayu , memang warne tema biru yang mcm hijau2 nieyh ! huhu , warne dye agak sweet la ! haha .

nie tshrit2 je, semua beli offer 50% ke atas XD . haha .

this is my sandal :)
pakai sandal la , kalau kasut susah nak terjah kg .. haha , abes kotor lecah ,so better pakai sandal , xde lah rugi sangat n simple but nice :) . kepada semua BLogWalker ! Selamat Hari Raya Aidilfitri
khas untuk anda :D , kepada semua kawan2 , sori kalau aku ade kutuk korang , parent korang ! n kalau aku terpukul, tecubit , terjentik ! maaf dari lubuk hatiku yang suci .HAHA:D .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

tngglkn link anda untuk di follow ;) .