Saturday, April 30, 2011

a little comment about me ;)


ouh . ade orang kate perangai saye da berubah . sori saya da berubah ye . tp yang xsedap di dengarnye berubah ke arah negatif . mulut saye makin laser , da xmacam dulu , saye suke kutox orang , menyakitkan haty orang . larh mcm gamba nieh prangai saye
ouh , saye pown xperasan , mybe saye xtengok cermin atau saya xcermin diri saya sendiri , saye sangat mintak maaf . saya akan cuba menjadi diri diri saya yang dahulu ,yang baik , sopan ,dan penyabar (bajet2 je) hehe ..
hehe ;).teng 4 teguran tersebut . kalau x mybe aQ pown xsedar . aQ akan terus sesat dengan kegembiraan penuh kejahatan :( haha. tengs yaw ~SeLaMat Berubah ikramadnan ~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

tngglkn link anda untuk di follow ;) .